Informacija atsiskaitantiems pavedimu per Swedbank.

UAB “Elekta” klientai  atliekantys  bankinius pavedimus per Swedbank,   pavedimą už  paslaugas  turėtų atlikti ne per “vietinius mokėjimus”, o per “įmokos ir mokesčiai”.
Darant pavedimą klientui reikia nurodyti įmokos kodą (interneto– 102988, kabelinės TV – 102989), bei mokėtojo kodą .
Daugiau informacijos telefonu: 8 700 10023; 8 45 448651 arba prašome atvykti į mūsų biurą.
Plačiau...

No Flash player avaliable!

Pagalba


Čia Jūs rasite naudingos informacijos, kuri tikimės padės rasti atsakymus į Jums rūpimus klausimus, bei padės išvengti tarpusavio nesusipratimų

PRIEŠ PRANEŠANT APIE GEDIMĄ

Internetas gali "dingti" ir dėl abonento veiksmų : OS perinstaliavimas, pašalinių programų įdiegimas (poxy, firewall ir tt). Jei internetas neveikia:

a) Pažiūrėkite, ar interneto laidas įjungtas i tinklo plokštės lizdą. jei ryšys yra - lemputės šviečia/mirksi; ištraukus kabelį - lemputės nešviečia.

b)Patikrinkite ar nėra kompiuteryje instaliuotų programų galinčių riboti ar visiškai uždrausti prieigą prie interneto. Jei taip - patikirnkite jų nustatymus.

c)Patikrinkite, ar kompiuteryje esanti operacine sistema nėra pažeista.

d)Įsitikinkite, ar nėra programiškai išjungta tinklo plokštė.

e)Jei pasitikrinote savo kompiuteri ir neradote požymiu verčiančių sunerimti, o interneto vistiek nėra , pamėginkite perkrauti kompiuterį.
Jei ir tai nepadės , kreipkitės į UAB "Elekta" telefonu 448651 ir registruokite gedimą.

PS. Perinstaliavus kompiuterį - patikrinkite ar yra instaliuota tinklo plokštė, bei ar nėra suvesta IP adresų TCP/IP protokole.