Informacija atsiskaitantiems pavedimu per Swedbank.

UAB “Elekta” klientai  atliekantys  bankinius pavedimus per Swedbank,   pavedimą už  paslaugas  turėtų atlikti ne per “vietinius mokėjimus”, o per “įmokos ir mokesčiai”.
Darant pavedimą klientui reikia nurodyti įmokos kodą (interneto– 102988, kabelinės TV – 102989), bei mokėtojo kodą .
Daugiau informacijos telefonu: 8 700 10023; 8 45 448651 arba prašome atvykti į mūsų biurą.
Plačiau...

No Flash player avaliable!

Kontaktai

Klientų aptarnavimo vietos:

PANEVĖŽYJE: 

Margirio 3-1, LT-36248 Panevėžys 

DĖMESIO: nuo 2017 m. vasario 23 d. salonas, esantis Margirio g.3-1, perkeliamas į naujai atidaromą „Cgates“ klientų aptarnavimo saloną Panevėžyje, Basanavičiaus g.4a.

Naujojo salono darbo laikas:
I-V nuo 9 iki 18 val., VI 10-15 val. VII - poilsio diena.


UKMERGĖJE:

Kauno g. 18a, Ukmergė 

Darbo laikas:

I-V; 9:00 - 18:00

VI-VII - nedarbo dienos


Telefonai pasiteiravimui:

Panevėžyje 8 700 10023; 8 45 448651, 19900

Verslo klientams 8 650 40062

Ukmergėje 19900

Faksas:

8 700 10003

Apskaitos skyrius:

8 700 10003

IT skyrius:

8 700 10020

Klientų patogumui „Elekta“ įdiegė „vieno numerio“ sistemą, todėl visą informaciją apie „Elekta“ teikiamas paslaugas bei pagalbą iškilus problemoms galite gauti paskambinę šiais telefonais:

8 45 448651, 8 700 10023.

 Paskambinę pasirinkite reikiamą meniu punktą: 

  • Informacija apie paslaugas - spauskite 1.
  • Informacija verslo klientams - spauskite 2. 
  • Informacija apie atsiskaitymus - spauskite 3. 
  • Gedimų registravimas - spauskite 4. 
  • Norėdami palikti pranešimą autoatsakiklyje - spauskite 5. 

 

El. paštas:
elekta@elekta.lt

Užklausos forma

Jei Jus domina mūsų teikiamos paslaugos arba turite klausimų, pasiūlymų, užpildykite žemiau esančią anketą. Dėkojame.

Vardas:*
Telefonas:
El. paštas:*
Adresas ir Pageidavimai:*